Blöö

Nu i helgen har jag mest tagit det lugnt. Jag har sovit så mycket jag har kunnat, jag har klippt mig, ätit gott och mycket. = stora förberedelser inför nästa vecka, fältveckan. Ja, usch. Jag har fältvecka nästa vecka. Men det är bara fyra dagar, så jag kanske överlever.
Vi ska träna på strid i bebyggelse då, för första gången. Samt repellering och lite andra grejer. Denna gång ska vi inte heller sova i tält, utan i kvarter, typ ett cementrum med ihåliga fönster och ingen värme. Men det ska nog gå bra.

Jag kan inte säga att jag längtar direkt. Jag har en sån ångest. Sov dåligt inatt också.... Blöö

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Det kommer gå jättebra. Håll ut. Jag vet att du klarar det. ;P Du är ju van att sova utomhus. Lycka till

2010-04-01 @ 19:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0