Provat en basker

Jag har äntligen fått prova ut en basker också. Så snart,
när befälen tycker att man "förtjänar" en, kommer jag att få min basker. Man ser lite dummare ut i en, men man känner sig lite stoltare, lite bättre av att bära en basker som man har slitit för. Alla får ju inte bära basker.. Men jag ska 


Skriv tillbaka
Postat av: David

Måste man inte göra något baskerprov för att få den?

2010-03-18 @ 17:16:45
Postat av: Louise

Ne, vi kommer inte behöva det iaf. De har inte sagt nåt om det.

Tror inte att det finns något konkret prov för att få baskern. Bara att man kämpar i lumpen och gör det man ska så lär man få en efter ett tag.

2010-03-19 @ 18:08:49
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0