Shoppade denna helg med

Igår var jag och Nalle och shoppade lite. Jag shoppde en ny datamus till min nya laptop som kom hem förra vecka och sedan en laptopväska som verkade väldigt praktiskt. Skitdyr var den så jag hoppas att den håller och är bra.

Sedan fick vi fika hos Rolle med familj. Söta små barn de har alltså. Underbara. Så jag fick leka av mig lite. Vara civil och en enskild individ, som jag inte får vara i lumpen. Men det var kul.

Ska tillbaka till lumpen ikväll. Har bara en hel del att göra innan, som vanligt. Som sagt är det nästan alltid något som ska inhandlas sedan ska det alltid tvättas, duschas, packas, städas eller/och ska man hinna med att träffa släkt och vänner. Så det är full fart på helgerna också.
Men nästa vecka i lumpen tror jag blir rolig. Vi ska lära oss närkamp och vaktutbildning. Få utbildning i juridik så att vi kan stå vakt sedan under året. Och lära mig karatekickar och avväpna någon. Så det ska bli intressant.
Aja, ha det gött. Nu måste jag fixa lite mat. 


Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0