Stridshinderbana + SIB

I torsdags var det tydligen dags att springa Livgardets stridshinderbana igen. Förra gången kunde jag inte vara med för mitt knä och rygg var så skadat. Men i torsdags skulle hela kompaniet göra det istället för att bara springa och eftersom jag inte har ont längre så fick även jag tvingas med att genomföra banan.
Det gick förvånadsvärt bra också. Jag är helt chockad. Jag klarade av de svåraste hindrerna utan större problem. Visst var det svårt och jobbigt, men jag klarade det. Jag klarade det!

På eftermiddagen hade vi strid i bebyggelseutbildning. Skönt att sitta inne och lyssna på ett befäl och se på småfilmer Ganska underhållande var det att se på andras misstag, men vi kommer även också att göra det när det är vår tur....
Hade även någon krypto-undervisning med prov och allt som jag inte fattade ett dugg av. Helt lost in space liksom. Men även det gick bra och sedan slutade vi vid två eller nåt. Så skönt att få komma hem igen.
Nu väntar det mig två jobbiga veckor framöver. Fältvecka vecka 13.... Ännu en kall och jobbig vecka. Usch...

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Du är så duktig så! Pusspuss Älskling

2010-03-22 @ 06:45:49
URL: http://www.facebook.com/TokOve
Postat av: Louise

Tack tack



Puss

2010-03-26 @ 21:21:08
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0