Sista permissionen

Min allra sista permission leder mot sitt slut och jag har hadt en helt fantaskig helg. I lördags käkade jag middag med Kicki och sedan drog vi vidare ut på krogen och mötte upp Milla (som jag inte har träffat på ett år typ), Danne, Stefan, Danne, Jonas och tre till tjejpolare. Det var skitkul och ja hade verkligen roligt. Länge sen jag var på krogen och dansade. Det är liksom inte samma sak när man går ut med grabbarnan i plutonen.

Från typ 14 på lördag till 11 på söndag har jag vart igång nånstopp. Först med adventspyntstress och sen då middag och krogen. När krogen stängde sen också drog vi hem till mig och satt uppe hela natten och drack och spelade spel och hade det supertrevligt. Kom som sagt i säng runt 11 på söndag morgon. Så nu är jag lite slirig.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0