Tänd ett ljus och låt det brinna

Idag har jag och Nalle vart och ätit middag hemma hos "familjen Rolle". Tre rätters. Yummi.
Efter maten gick vi till den gigantiska Skogskyrkogården och tände några ljus och tittade omkrig lite. Jag har aldrig vart där men den är ju gigantiskt stor. Till och med bussen åker igenom där. "Familjen Rolle" bor där i närheten så vi promenrade dit i kylan. Fy sjutton vad kallt det var. Måste ha vart rekordkallt då. (Jag vet att jag alltid skriver om att det är kallt och att jag alltid fryser men det är ju bara sanningen, min sanning. Plus att det var riktigt kallt ute idag).

Och som min Nalle sa idag: Varför ska vi alltid fira högtider när det är kallt ute?

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0