Imorgon mer fältvecka

Snart är det dags för ännu en fältvecka. Ja nästa vecka ska vi sova i tält och kriga i skogen med laser och mörkerskjutning. Det är inget jag ser fram emot men något som tydligen måste göras. Jag har hört att vi ska vara i fält mer en hälften av alla veckor som är kvar. Mer än hälften! Det är sjukt mycket. Typ varannan vecka framöver kommer jag att sova i tält och krypa i lera bland kyla och svält. Det är inget heller jag ser fram emot, men något som måste göras.

Hur som helst har denna helg varit lugn och skönt. Har inte gjort något speciellt förutom att ladda inför nästa fältvecka med fet mat och en hel del sömn. Ska iväg till Livgardet redan ikväll och packa iordning det sista. Imorgon börjar fältveckan, men som tur är varar den inte riktigt hela veckan. Å skönt är väl det.


Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Sova? Nja jag vet inte, du kom ju hemlullande tidigt lördag morgon och sedan gick du upp tidigt på söndagen... du brukar allt sova mkt mer hehe



Älskar dig!!!

2010-09-12 @ 22:32:16
URL: http://www.facebook.com/TokOve

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0