Val men inte vilken val som helst

Idag har jag vart och röstat till Riksdagen. Gjort min röst hörd i alla fall. Hoppas bara att det leder åt rätt håll den här gången. Hoppas att det slutar på rätt sida.

Har du röstat idag?


Idag har jag vart i Kista med Kicki och shoppat loss. Eller det blev inte så mycket faktiskt, bara två tröjor, en halskedja och en present till mamma. Men jag tänkte köpa ett par skor, en turkos snygg vas, ett par jeans, ett par leggings m.m. men det blev inget sånt.

Skriv tillbaka
Postat av: David

Japp!

2010-09-20 @ 18:27:29
Postat av: Sofie

Ja jag har också röstat, men "mitt" parti vann inte..

2010-09-20 @ 19:04:21
Postat av: Nalle

Varför blev det ingen vas??? Puss puss

2010-09-21 @ 11:12:54
URL: http://www.facebook.com/TokOve

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0