Nytt ställe

Varken jag eller Nalle sov speciellt bra inatt. Det var en konstig och ovanlig natt och jag drömde en massa konstiga drömmar.


Kvart i 8 ringde chefen och ville att jag skulle börja jobba igen. Nytt ställe, ny förskola och nya barn. Så det var bara att slänga i sig lite frukost och pallra sig till det nya stället. I Svedmyra låg det. Hittade knappt dit först, men det gick bra till slut.


Det är verkligen skillnad på de här två förskolorna som jag har jobbat på. Den ena är uppdelad och struktuerad medan den andra är lite rörig i en stor byggnad.

Här är två bilder från den förra förskolan. Kulbanan var väldigt populär av samma barn varje dag.

Skriv tillbaka
Postat av: Sofie

Va kul att du får mer jobb. Måste ju betyda att de gillar dig ^^ Hehe

2011-04-26 @ 22:31:36
Postat av: Louise

Jo fast det här är ju på ett annat ställe så jag träffar ju inte samma människor längre

2011-04-27 @ 22:30:47
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0