Tröttsam otur

Vilken otur jag hade idag när jag skulle hem efter jobbet.
Fick börja med att vänta på ersättningsbussen jättelänge, ovanligt länge. Sen missade jag precis tunnelbanan från Gullmars, men det gjorde inte så mycket för strax därefter kom det en ny.
Vid slussen sen var jag tvungen att springa till bussen men lyckades precis missa den ändå. Och nästa buss kom inte alls och den tredje bussen kom försent. Men det var ingen idé att stressa upp sig över det. Bara sitta ner och vänta och se alla andra idioter tränga sig. Blir så j-la bitter på vuxna människor som tränger sig före i kön. Riktigt bitter.

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Hihi Skrik å låt åt dem! Fråga hur fan de är uppfostrade!!!

2011-04-27 @ 21:40:32
URL: http://www.facebook.com/TokOve
Postat av: Louise

Tror inte att de skulle bry sig, eller ens svara

2011-04-27 @ 22:29:38
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0