Party party

Vilken flopp det bled att ta sig hem igår från festen. När jag precis hade kommit fram till busshållplatsen kom jag på att jag hade glömt mobilen, kvar på festen. Fan också. Aja, bussen kom och jag hoppade in.

Sen när jag ska plinga och gå av kör busschauffören så fort att han inte stannar vid min busstation utan släpper av mig vid nästa station. Kanske berodde det på att jag inte plingade i god tid, men ändå innan min station, eller så körde han så snabbt att han bangade på att stanna helt enkelt. Skit också.
Jag får gå sista biten hem.

Men festen var rolig och vi åt tårta och drack några cider efter det. Sen spelade vi Buzz frågespel i typ tre timmar där mitt lag vann(!), tills klockan blev runt halv fem på morgonen då det var dags att dra sig hemmåt och allt gick fel.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0