Grillmiddag hos mamma

Det gick bra att övningsköra idag. Fast Nalle tyckte nog att jag höll på att köra på en unge och åka för nära en trottoarkant någon gång, men jag hade full kontroll heeela tiden, typ.

Hemma hos mamma planterade vi om blommorna som vi sen ska ha ute på vår balkong. Så snart om vi har tur kanske det kommer fram färgglada blommor som pryder balkongen under sommaren.
Vi invigde altanen för första gången i år också. Vi satt utomhus och åt grillad mat, drack gott och såg solen gå ner i horisonten. Underbart.
Många barndomsminnen kom fram då. Jag ville bara springa runt på tomten som en liten flicka; Klättra i träd, springa i vattenspridaren, stå på händer i gräset och känna sommaren i luften. Mmmm, sommar.

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Nästan krocka med en bil. Köra över två barn nästan... Jo idag körde du bra älskling!



Varför stod du inte på händer idag då??? Vill ju att du gör det du känner för!



Puss på min bästis!!!

2011-04-26 @ 00:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0