Det blev tydligen fest igår

Ja, jag fick en ledig lucka i schemat igår eftersom Nalle åkte iväg och seglade med sin båtpolare. Så då träffade jag Kicki(!). Vi drog iväg och shoppade i Skärholmen.

Kicki som behövde köpa en massa olika saker köpte ingenting. Medan jag som inte behövde någonting köpte ett par höst/vinterskor, en tröja och en stor grej till Nalle. Kan inte avslöja något än.

Sedan åkte vi hem till Kicki, drog dit några kompisar, köpte kinamat och öppnade en vinare. Vårrullar, friterade räkor, kyckling och cashewnötter samt glass, blåbärspaj och daiquiri. Gott var det och vi satt länge på Kickis balkong och snackade skit och hade jätteroligt. Älskar den där tjejen alltså. Så underbar.

Runt 23-tiden drog vi ut på krogen. Drog först till ett apdåligt ställe på Medborgaplatsen där vi egentligen mötte upp några andra kompisar.
Det blev en drink där också. Men eftersom stället var apdåligt drog vi vidare och provade Göta Källare för första gången. Där var det 23-årsgräns men jag kom in ändå, fast jag fyller 23 om en vecka. Lucky me. Hehe.

Där dansade vi som 18-åringar igen. Skithög musik, konstiga människor och flera dansgolv. Det blev några drinkar på det och sen ännu mer dans.
När de stängde stället sen drog vi hem till mig på efterfest tills Kicki, Danne och Linkan slocknade på soffan runt 6 på morgonen. Men vilken underbart bra dag jag har haft alltså. Sist jag var på krogen var i vintras liksom. Så jag var extra taggad på en spontankrogrunda med de bästa vännerna. Love ya


Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0