Det finns olika sorters rädsla

Min är bara dum. Och jobbig.

Imorgon ska jag och Nalle ut och segla. Det ska bli roligt men samtidigt tycker jag att det är (jätte) läskigt. Ja, jag erkänner, jag är rädd för att segla. Där har jag sagt det.

Vi skulle ha åkt idag egentligen men idag har det bara regnat, åskat och blixtrat hela dagen, så... Ingen bra båtstart direkt när man är livrädd för att segla. Jag kan ju inte ens segla. Och alla konstiga båtord ska vi inte tala om. Bom? Fender? Styrbord? Durk? Tamp?

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Det finns inget att vara rädd för när det gäller segling. Bara njut. :P

2011-08-11 @ 10:38:30
URL: http://Emsi
Postat av: Sofie

Håller med Emelie där. Vad är du rädd för egentligen. Båten kommer inte vända sig upp och ner.

2011-08-15 @ 14:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0