It makes me happy

Eftersom min chef håller på och strular med mina jobbdagar med velanden om att jobba eller att inte jobba slutade det med att jag var ledig idag. Mina kollegor skulle ha behövt mig på jobbet de här två veckorna bara, men chefen ville något annat.

Hur som helst. Idag när jag var ledig tog jag mig friheten att måla på mina gamla oljetavlor. De ligger ju annars på tork på obestämd tid men idag så fick jag blåsa bort dammet på två av de i alla fall. Är jag ledig imorgon tänker jag fortsätta att måla. Because it makes me happy.

Skriv tillbaka
Postat av: Susanne

Hmm... vart 17 jobbar du och vad har du för anställning som tillåter din chef att göra som han/hon vill??!?

2011-08-22 @ 22:59:13
URL: http://pingvinprincipessa.blogg.se/
Postat av: Louise

Det är förskolor i Enskede, söder om Stockholm, där jag är vikarie.



Nä men personalen säger att de behöver mig i två veckor, sen ringer de upp chefen och frågar och då säger chefen nej.

2011-08-23 @ 12:36:44
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0