Random bilder från Hälsingland del 1

Bjuder på bilder som lite underhållning nu när jag är på Åland utan internet.

Här är en bild på mig när jag duschade utomhus uppe i Hälsingland. Tur att det var sol ute så man torkade snabbare och slapp frysa så mycket.

Här busar jag och Lina med tv-monitorn på F15:s flygmuséumet i Söderhamn.

Charmig bild från F15. Humor. Det fanns en liknande bild på Obelix som var ganska roande också.

Här står jag högt upp i ett utkikstorn och ser ner på lilla Nalle. Det var riktigt högt uppe där. Jag började nästan darra och känna mig knäsvag. Men inget är värre än lumpen förra året. Repellera från fjärde våningen från ett hus till exempel.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0