Redo inför imorgon

Hemmaspa - Check

Jag tycker att det är så skönt att ta en varm dusch innan jag ska gå och lägga mig på kvällen. Smörja in mig i oljor och krämer, lägga på en ansiktsmask och fixa till håret. Mmmm.
Så nu känner jag mig som en ny männisika igen. Fräsch och luktar gott. Redo att möta morgondagens jobb och människor. Allt är förberett nu.

Är jag superduktig idag också så går jag och lägger mig tidigt också. Men det brukar jag inte lyckas med så ofta. Men har jag tur (med mig själv alltså) så lyckas jag lägga mig runt 12, eller kanske till och med tidigare. Idag mår jag så j*la bra bara. Ville bara säga det med.

Godnatt så länge så hörs vi imorgon. Sov så gott.

Skriv tillbaka
Postat av: Louise

Åh tur hade jag också. 20 min i 12.

2011-08-20 @ 15:14:01
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0