The semester is over

Chefen ringde mig idag och ville ha tillbaka mig på jobbet, redan imorgon. På mitt favoritställe i Enskede. Så nu är min semester också slut.

Jag känner mig jätteglad men samtidigt tycker jag att det är synd att semestern måste ta slut nu. All frihet.
Men jag har ju längtat till att börja jobba igen. Jag har ju det. Och få pengar på kontot är ju aldrig fel det heller.

Så nu ska jag fira min sista semesterdag med att gå ut och träna och sen köra ett litet hemmaspa med ansiktsmask och krämer. Till helgen blir det kanske lite segling igen också. Vi får se. Ha en bra dag.

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Stackars dig som har haft så lång semester att den måste sluta redan. Stackare.. ;P

2011-08-23 @ 12:51:07
URL: http://Emsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0