Ca 23 PLUSgrader

Hej hej allehopa.

Idag gick jag upp runt 9 på morgon gjorde mig iordning och sen drog vi ner och käkade frukostbuffé. Så himla gott. Allt möjligt att välja på. I was in heaven då.

Efteråt drog Jag och Nalle på långpromenad längs havet. Det var en gångväg som sträckte sig längs havet och sandstranden. Säkert flera mil lång. Vi gick "bara" i ca. 2½ timmar. Temperaturen låg på ungefär 23°C och vädret var lite disigt. Men ett skönt promenadväder. Lagom liksom.

Vi har precis ätit lunch på någon italiensk restaurang, Nalle har tagit en siesta och jag fick en stund över för lite bloggning. Jag måste ju försöka underhålla mina läsare när jag kan.

Snart ska vi dra iväg och handla lite dricka och bestämma vad för skoj vi ska göra imorgon. Ha det så skönt i (kalla) Sverige.

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Å vad fint det ser ut.

2011-12-10 @ 19:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0