Sol, sol, heliga sol

¡Hola! ¿Que tal? ¿Bien?

Allt bra i Sverige eller? Idag har jag haft strålande sol här i Gran Canaria. Jag har solat hela dagen och tagit ett dopp i den svalkande poolen. Hörde att det var regnslask och 4 plusgrader hemma i Sverige(?). Simma lugnt.

Igår fyllde Nalles mamma år, som också är med här på Gran Canaria, och då överraskade vi henne med det där spabadet som jag och Nalle var förut på. Det som bubblade och sprutade vatten överallt. Superskönt med mer spa. Helt slut var jag efteråt. Alldeles mörbultad.  
På kvällen åkte vi till ett matställe där det bjöds på sång, dans och show från 60-, 70- och 80-talet hela kvällen. Jag var trött men det var en bra show med sångerskor som även var våra servetriser. De sjöng och imellanåt serverada vår tre-rättersmiddag. Intressant och underhållande.

Imorgon blir det nog en tur till huvudstaden Las Palmas för en rundtur och shopping. Nämnde jag föresten att jag hade cirka 24°C idag? Sol också?

 


Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0