Helt trött i kolan

Alltså idag är jag helt trött i kolan. Vilka sjuka grejer som kan hända om man lämnar bostaden ibland.

Först var det tunnelbaneföraren som sa i högtalarna när jag nästan var framme vid Gamla stan, att man lämnade Södermalms län då och kom till det nya länet Uppland. Ja exakt, Uppland, mitt i Stockholm liksom. Så Sveriges huvudstad ligger i Uppland, och inte i Sörmland. Låter helt stört men det kanske är så,
jag vet inte.

Sen var det poledance igen då. Det gick riktigt bra idag i början men desto ondare jag fick på benen desto sämre gick dansen. Alltså vilka brännsår man får av den där stången liksom. Det gör sjukt ont. Men på något sätt blir man bara bättre och bättre, utan att behöva träna imellanåt. Ibland så funkar det bara.

Sedan när jag skulle åka hem efter dansen var jag helt slut i huvudet. Kunde inte prata ordentligt. Visste inte vart jag bodde. När tågkonduktören frågade vart jag skulle sluddrade jag fram en korsning mellan två stationer. Konduktören bara: Ursäkta? Vart skulle du? Jag fortsatte sluddra fram samma svar igen typ. Jag kunde inte säga rätt liksom. Hjärnan var helt slut, tom, trött... Tänk att det kan bli så ibland. Man tappar ord.
Det kan ha med att jag typ inte har ätit något idag så att min hjärna inte hade någon energi, eller så blir det så när man börjar bli gammal....?

Skriv tillbaka
Postat av: Markbettina

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2011-08-05 @ 09:54:22
URL: http://markbettina.blogminds.com
Postat av: Louise

Vell, that's nice. Hello on you self

2012-02-19 @ 17:36:12
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0