Hit och dit och hit och dit igen

Idag, smått bakfull, blev jag väckt av min lilla Nalle runt 12-tiden och sedan dess har det bara vart full rulle.

Först in till centrum och köpa en present till Nalles farmor som vi skulle fira ikväll, sen hem till Nalles päron och kopiera/lämna lite papper, sen vidare till posten och dumpa min utbrända dator och sen hem och fixa iordning oss för att sedan GÅ hem till Nalles föräldrar igen(!) och fira Nalles farmor som fyller år.

släktkalas har vi haft idag med mycket mat, dessert och fika. Sitter nu här hemma, proppfull och seg vid min gamla stationära dator och saknar min lilla bärbara som knappt blivit ett år. Helt utbränd, datorn alltså. Överbelastad och alltid på gång. Stackars liten. Det kan inte vara lätt att ha mig som ägare.

, nu blir det nog film eller något. Hoppas du har haft en trevlig helg. Hare

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0