Fet liten blåsa

Igår var jag på dansen igen. Det gick väldigt bra även om det kändes att jag inte hade tränat på över en vecka. Jag lärde mig några nya moves men de var skitsvåra. För det första så glider jag hela tiden och för det andra så orkar inte mina armar bära upp min kropp. Så det är ganska krongligt den där dansen.

Fick en fet blåsa på lillfingret också, (samt träningsvärk) som en liten bonuspresent. Den är liten men svider som bara denn.

Idag har jag vart och shoppat lite. Handlade blommor och lite söta grejer till Nalle, eftersom jag var en dålig människa på alla hjärtans dag och bara fokuserade på vår utlandssemester istället för på gulliga saker och kärlek. Men jag älskar min Nalle så jag har gottgjort (kan man skriva så?) honom idag istället.

Ikväll överraskade vi Nalles pappa som fyllde år förra veckan. Jag, Nalle och ett gäng av pappans vänner kom över med tårta och bubbel och firade honom.
Sedan, spontant, gick vi alla ut och åt på restaurang i närheten. Nam nam.
Så här mycket har jag nog aldrig firat någons födelsedag. Men det var ju jämt han fyllde, såå.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0