Mest fönstershoppat

Vart och fönstershoppat i Farsta centrum med Lina idag. Fick även med mig ett diadem hem, som jag betalade för. (Eller?) Såg ett diadem för 200 kronor också!? Så not worth it. Hur kan ett enkelt diadem kosta 200 kr? Hur? Det var ju inte ens några låtsasdiamanter på eller inlindat i fake-guldband. Hur?

Åkte hem till mamma sen och bjöd in mig själv på fika och middag. Grillkorv, mmmm.

Sedan stressade jag mig vidare till juniorträffen där barnen fick bygga egna landskap och städer med gamla stenar och leksaker och allt möjligt som de hittadade i lokalen. Såg roligt ut.
Tanken med skapandet var att de sen skulle rita en karta på allt de hade gjort, med "riktiga" kartsymboler.

Skriv tillbaka
Postat av: Remysophia

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2011-05-15 @ 12:24:40
URL: http://remysophia.blogsmile.com
Postat av: Louise

Thank you. Your's good too.

2011-05-15 @ 17:42:19
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0