Ha inte ett eget liv, kom tillbaka

Datorhelvetet har ett eget liv och stänger av sig själv hela tiden.... så jag får sitta med min gamla stationära dator som är sjukt trög istället. Blir bara så förbannad.

Men idag gäller det att hålla humöret uppe. Idag kommer Nalles päron över på fika. More coffe, yummie. Undrar när jag kommer bli beroende av kaffe? Måste vara en tidsfråga bara... Huhm...

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Du måste prata snällt med din flikka!!!

2011-01-10 @ 12:56:38
Postat av: Louise

Jo men det verkar ju inte spela nån roll. Hon gör ju som hon vill ändå. Jag kanske ska göra som du brukar göra, slänga den hårt på golvet?

2011-01-10 @ 15:42:53
URL: http://turqoise.blogg.se/
Postat av: Nalle

Nej tror hon blir mer ledsen då!

2011-01-11 @ 02:01:00
Postat av: Louise

Kanske, kanske inte. Men jag förstår mig fan inte på henne iaf.

2011-01-11 @ 22:15:04
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0