Oj då

Idag när jag och en tjejpolare var på väg till simhallen för att simma lite och självklart bada bastu, krockade vi med bilen i en korsning. Vi skulle svänga men bilen ville inte så vi åkte rakt in i en annan bil, som stod stilla i korsningen. "Smack" sa det så låg det en massa bildelar på hela kosningen. Snorhalt var det verkligen. Ishalt.

Vår bil fick en krossad lykta och den andra bilen fick en bucklad bakdörr och däckfäljen i småbitar. Men vi alla överlevde och fick inga skador.
Men läskigt var det när man satt där brevid och inte kunde göra någonting. Bara sitta där och se på när bilen gled på den andra bilen, höra smällen och känna hjärtat slå snabbare. Men det är lugnt, jag överlevde. Det var bara "min" allra första krock i mitt liv.

Efter utbytt information med "offrerna" åkte vi vidare till simhallen och frös i de kalla duscharna (vilket vi förmodligen förtjänade). Men allt annat gick bra under dagen.

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Din första krock??? Hmm När du krockade min bil, räknas inte det??? Puss

2011-01-06 @ 20:01:20
Postat av: Louise

Nä, det var ju inte en riktigt krock. Inte samma sak

2011-01-06 @ 23:47:13
URL: http://turqoise.blogg.se/
Postat av: Sofie

Men hur är det gumman? Är det bätte? Gjorde du dig illa? Ring mig om du vill prata? Många kramar Soff

2011-01-08 @ 00:26:33
Postat av: Louise

Nämen det är bra nu. Tänker lite oftare nu på det bara. Men det var inte så farligt. Hade vi åkt mycket fortare hade det dock varit riktigt illa, men nu gick det så långsamt.

Tack gumman

2011-01-08 @ 22:19:18
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0