Smärtstillandet börjar verka 6 timmar senare

Nu har vi vart här i 6-7 timmar och äntligen börjar medicinen verka. Det har vart sjukt jobbigt att bara vara här och se på när brorsan har så ont. Skitjobbigt. Jag har aldrig sett honom ha så här ont förut. Han har gjort några tester hit och dit men det tar ju en sån lång tid innan resultaten kommer fram. Så man får ju bara sitta och vänta och vänta och skjussas till väntrum efter väntrum.

Men nu är det som sagt lite bättre och vi ska snart få åka hem. Nalle kommer och hämtar brorsan medan jag får ta bussen hem. (Jag får inte plats i bilen, men det gör inget). Klockan är runt 1 på natten och varken jag eller brorsan har ätit något sen lunchtid. Konsigt nog är jag inte hungrig heller.
Bror min ska tillbaka till doktorn imorgon och göra ett till test för att få reda på vad felet var exakt och vilka slutgiltiga mediciner han ska få.
Hoppas att det går bra då.

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Men usch då! Hur är det med han nu då? Hoppas han mår bättre.

2011-01-21 @ 00:00:29
URL: http://Emsi
Postat av: Sofie

Ajdå. Men vad är det som har hänt då? Hur mår han nu?

2011-01-21 @ 01:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0