Tvärs över hela stan

Hela helgen har det vart full rulle hela tiden. Jag och Nalle har åkt tvärs över hela stan flera gånger och letat efter stora resväskor till semestern om drygt en vecka. Tillslut hittade vi en i Åkersberga som vi beställde så i slutet av veckan ska vi åka och hämta den. Allt detta har varvats med städning, undanplockning av julsaker, flashiga middagar och sovmornar.

Så nu känns allt bra. Julen är undanstoppad och väskan är hittad. Nu är det lite småplock kvar och sen är det semester. Woho! För jag ska resa till Kanarieöarna en vecka. Känns underbart. Längtar så.

Skriv tillbaka
Postat av: Giz

sv: ja precis:/ Och en sak som jag undrar med det, jag vägde mer när jag fick dem p-pillerna, så jag hade egentligen inte behörighet till att få dem då. Så dem gjorde ju fel redan då.

2011-01-31 @ 01:04:06
URL: http://SweGizmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0