Imorgon bär det av till Stockholm

Idag har jag inte gjort någonting. Bara suttit ner och slappat. Diskat lite också. Men ska snart börja städa och plocka lite här. Imorgon åker jag hem till Stockholm. Buhu. 

                  Bjuder på lite random bilder från min vecka i Hälsingland.


Nalles födelsedagsfrukost, på sängen.


Orbaden/Ljusnan.


F15, flygmuséum i Söderhamn.


Jag flörtade lite med Bubbel och fick honom att lägga sig ner.


Ljusnan/Orbaden. Schhysst utsikt och vackert väder.


Sol, bad och röd bränna.


Utsikt på Söderhamn.

                                     Den här båten ser ut att må bra.

Mitt minne varar inte för alltid med de här bilderna gör det. Kommer sakna Orbaden men nästa år ses vi igen.

Skriv tillbaka
Postat av: Sofie

Fina bilder!

2011-07-31 @ 01:17:05
Postat av: Emelie

Ja väldigt fina bilder. Ser ut som att du har vart utomlands. Hehehe

2011-07-31 @ 13:44:09
URL: http://Emsi
Postat av: Louise

Jo man tackar

2011-08-01 @ 01:20:24
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0