Snygg målning

Fan va bra den blir. Om jag inte sabbar det i framtiden kommer den här bli skitbra. Är redan supernöjd med den. Men ni får se den när den är klar istället. Här är bara en liten smygtitt.

Så himla bra. Hoppas jag inte tabbar mig senare. Spännande.

Skriv tillbaka
Postat av: Sofie

När är du klar med den då? När får man se hela den? Vad föreställer det för nåt då? Kuber o kvadrater?

2011-07-09 @ 14:30:13
Postat av: Louise

Nja, den är inte klar än. Blir väl det till sommaren kanske, om jag får tid att måla. Men ska förmodligen ge bort den till en hemlig läsare så kan inte visa några bilder på den än.

2012-03-13 @ 00:57:18
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0