Stackars fot

När jag var i Tyresö i veckan hade jag på mig ett par nya skor och traskade omkring med. De gav mig många charmiga skavsår på fötterna. Speciellt det här på min häl.

Det största skavsår jag har vart med om (tror jag). Ett par dagar senare gjorde det så ont att jag knappt kunde gå på foten. Det var så äckligt och det rann vätska oavbrutet.

Nu några dagar senare är det omplåstrat och mår lite bättre.
Tack för att ni lyssnade (läste). Nu mår jag genast bättre.

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Oj aj aj. Ser ont ut.

2011-07-12 @ 02:04:32
URL: http://Emsi
Postat av: David

Usch

2011-07-12 @ 13:30:57
Postat av: Sofie

Men aj. Stackare. Skavsår som brukar göra så ont. Aj.

2011-07-12 @ 18:06:54
Postat av: Louise

Ja det var inte så trevligt. Gjorde ont i flera dagar. Men jag ska inte klaga, inget är värre än i lumpen. Plus nu har såret nästan läkt.

2011-07-15 @ 13:35:51
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0