Det klassiska affärsspelet

När jag var på Åland spelade jag och Nalle en hel del Monopol. Flera timmar i sträck kunde vi bara sitta och spela. Nätterna blev väldigt långa. Men det var inte det jag ville säga. Mer hur det gick och vilket resultat det alltid blev.

Bilder säger mer än ord så jag visar lite bilder från vårt spelande istället


Det klassiska affärsspelet Monopol.


Nalles spelplan.

             
                                                   Min spelplan.

Och värre blev det för mig. Varför förlorar jag alltid i Monopol? Hur lyckas jag liksom? Det kan börja skitbra och jag kan till och med leda, men efter ett tag blir det bara rött för min del....


Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Du vann ju!!!

2011-06-09 @ 21:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0