Gissa vad jag har gjort?

Jag var tydligen ledig idag igen så jag passade självklart på att sola mig och få lite rödare hy på kroppen. Ja för brun kan jag ju inte bli. Blev 2 ½ timme i svag sol och blåsigt väder. Men det var skönt och avkopplande. Solen bet nog tag i min rygg idag ändå. 

Tog en springa runda på 40 minuter runt sjön också. Både skönt och varmt, men det skulle ju vara så skönt att få gå ner några extra kilon som man har lagt på sig den här vintern.

Skriv tillbaka
Postat av: Sofie

Du är fin som du är. Du behöver inte gå ner några kilon alls.

2011-06-14 @ 23:44:30
Postat av: Louise

Va söt du är. Tack så mycket

2011-06-15 @ 13:50:15
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0