Midsommarförberedelser

Sådär, då var det mesta fixat inför midsommar imorgon. Jag har vart vart över hos brorsan och städat uteplatsen där vi ska vara. Langat över lite dricka och kläder dit också.

Imorgon ska vi käka sillunch, sen gå till en midsommarstång och sen tillbaka hem och dra igång en grillmiddag med jordgubbar, ostbricka och chips som efterrätt tillsammans med nubbar, vin, groggar och min hemgjorda shots. Det ska bli så kul.
Ha en glad Midsommar!

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Tänk vad vi ska vara glad för du är bäst på att städ å fixa!!! Förlåt jag inte hjälpte till.... Fy skäms på mig! Och killarna som bara lämnade dig! Mest fy på dem!!! ;-)

2011-06-24 @ 01:29:03
Postat av: Louise

Äsch. Idag är allt sånt bortglömt.

2011-06-24 @ 09:03:32
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0