Okej får duga

Har vart ute och övningskört i 1 ½ timme nu. Gick inte så jättebra kanske, men jag krockade inte och körde inte på någon heller. Så "okej" gick det väl snarare då. Okej är ett bra ord. Det får duga.

Tryckte i mig en pizza precis, efter att vi hade åkt och köpt en ny blomkruka till blomman som Nalle hade ner på golvet en natt för några veckor sedan. Han valde en lila(!?). Det är ju jag som tycker om lila, inte han ju. Men han valde en stor och fin lila kruka. Nice. That's my boy.

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Vem har sagt att jag inte gillar lila?!?!?

OK?!? Jag gjorde nog inte det... men jag hoppas du blir snällare om jag väljer lila...

2011-06-18 @ 00:15:10
URL: http://www.facebook.com/TokOve
Postat av: Louise

Jo men du behöver ju inte välja lila bara för att jag gillar den färgen. Finns ju vitt och svart annars. Eller blått också. Grönt är fint också.



Plus att en krukas färg kan nog inte hjälpa dig i de lägerna...

2011-06-18 @ 01:04:16
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0