Tydligen sommarlov nu

Jag har tydligen sommarlov nu. Jag lyckades våga ringa till min chef idag, efter mycket tvekande och velande, och eftersom chefen aldrig ringer till mig (och vill att jag ska jobba) och fick höra att de inte behöver någon vikarie på flera veckor. Så jag är ledig nu.

Happ, vad ska man göra nu då? Jag har redan tvättat två maskiner, bytt lakan i sängen, plockat undan disk och tänkte nu ta en liten kort promenad. Men sen då? Förslag?

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Tvätta FÖNSTER!!! :-) Det ska du göra, sen kan du städa i köket med :-P Hmm Jag skulle kunna lämna bilen hemma så kan du storstäda den som "övning" eftersom du övningskör :-D Ska jag komma på flera förslag??



Puss puss

2011-06-27 @ 18:46:07
URL: http://www.facebook.com/TokOve
Postat av: Louise

Ne, du får inte ge några förslag längre. Inga roliga förslag ju..

2011-06-27 @ 23:17:38
URL: http://turqoise.blogg.se/
Postat av: David

Haha

2011-06-28 @ 13:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0