Bada som små barn

Jag hämtade ut kedjan som det var sagt. Jag slapp till och med betala, eftersom den hade gått sönder på samma ställe där de lagade den förra gången. Bra va? Inte för att jag hade tänkt att betala om frågan kom upp. Men ändå.

Råkade få syn på en turqouise vas som var på rea också, så den fick slinka ner hem med mig sen. Så himla snygg färg. Nice.

Helt plötsligt ringer Kicki och undrar om hon och Milla får komma över och sola och bada med mig. JAA det fick de självklart. Så de kom hit och vi solade lite och badade sen faktiskt. Det var 21,5 grader i vattnen och var riktigt skönt, när man väl hade doppat sig det vill säga. Då simmade vi omkring och hoppade från bryggan och hade det superskoj. Som små barn.

Skriv tillbaka
Postat av: Sofie

Små barn? Som vanligt alltså! ;P

2011-06-29 @ 22:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0