Nyttig långpromenad.

Vilken himla skön dag det har varit idag. Solen har skinit non-stop och det har vart extremt varm hela dagen. Underbart.
Så jag åkte till Tyresö imorse för att träffa Kicki, Milla och Nattis med sonen. Jag kom först dit av alla, fast jag bor längst bort av alla. Mmm, sen när vi alla fyra var där fick jag reda på att två till skulle komma, så vi väntade en liten stund till.

Eftersom det var ett sånt fint väder tänkte vi ta en promenad. Vi gick och gick och gick tills vi kom fram till Tyresö Strand, ca 2 timmar bort, köpte lunch och satte oss i gräset och åt. Blev en glass på det och sen gick vi tillbaka hem igen, ca 2 timmar till.

Så idag har jag alltså tagit en långpromenad i fyra timmar med bra vänner. Schysst. Hoppas att man gick ner några kilon nu när man till och med åt en sallad till lunch. Nyttigt värre.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0