Woman in work

Jag målar och målar och nu har jag så ont i ryggen att jag vet inte vad. Det är inte speciellt ergonomisk att oljemåla. Ryggen tar skada. Men det är det värt. Det är såååå roligt. Och resultatet är det bästa (förhoppningsvis). Nu ska den torka några veckor och sen ska jag fortsätta med den igen.

Nalle tog en bild på mig när jag var så koncetrerad att jag knappt märkte det.

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Du är min älskade konstnär! När ska du bli löjligt rik på din konst?? Säg inte när du är död för du ska inte dö! Inte nu i alla fall! Älskar dig!!!! Puss Puss!!!

2011-06-21 @ 17:17:29
Postat av: Louise

Nä men när jag har gjort tillräckligt många tavlor så att jag kan ställa ut de på en galleria och sälja de dyrt. Då först blir jag rik på min konst.

2011-06-21 @ 18:47:19
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0