Ny vecka, ny dag

Barnen börjar gilla mig ännu mer nu och rutinerna är satta. Idag började jag tidigare än någonsin, halv åtta. Det var fortfarande mörkt ute när klockan ringde imorse, fast jag hade ställt om klockan till sommartid. Eller kanske därför? Hur som helst.
Jag har vart trött idag men ändå haft jätteroligt och det har gått superbra på jobbet. Imorgon börjar jag också tidigt, fast då slutar jag sent också. Plus att jag har dans efteråt. Så det kommer bli en lååång dag imorgon. Borde gå och lägga mig....

Skriv tillbaka
Postat av: Sventirill

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2011-05-18 @ 13:52:14
URL: http://sventirill.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0