Spa-weekend

Har äntligen fått lite tid att blogga nu. Ikväll kom jag hem från min och Nalles Spa-weekend på Södertuna slott, i Gnesta. En verkligen skön och avkopplande spa-helg på ett slott drygt en timme från Stockholm.

När vi kom dit checkade vi in på deras hotellrum i flygeln utanför. Sedan tog vi oss en fika i slottet. Därefter var det relaxing som gällde. Vi badade pool, bastu och badtunna. Badtunnan stod utomhus i snön så man kunde blicka ner på Frösjön som låg alldeles intill, när solnergången sken på ansiktet. Vilken otrolig känsla. Kallt i luften men 40 gradigt vatten på kroppen.

På kvällen var det dags för en otroligt skön massage och en uppfriskande ansiktskur. Jag kände mig som en helt ny människa när jag var klar där. Avslappnad, ren och uppiggande.
Efter ett snyggare ombyte var det slutligen dags för lite middag. 4 rättermiddag på slottet med vin och fördrink. Annorlunda men gott.

Det var en underbar helg. Väl värt det. 
 

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0