Impulsonsdag

I onsdag lurades jag in till stan efter jobbet för att se lite av KTH:s Quarneval. Nalle ville att jag skulle möta honom där. Jag var stentrött och inte alls på humör, men en kort impuls vistelse kunde jag offra mig för. Men när jag kom in till stan fick jag reda på att rockbandet Lillasyster skulle spela på KTH och en cider kostade 20kr styck så jag blev kvar där flera timmar istället. Asnice var det.
Så himla skoj att se de live.

                                         
Jag var lite halft VIP gäst när jag var där och stod i ljudbåset och kollade på. Efteråt fick jag gå bakom scenen och stå riktigt nära spelarna. Se de på nära håll. Coolt va?!

Jag kom hem jättesent den vardagen. Runt ett eller nåt på natten. Så skönt när man skulle upp klockan 6 morgonen efter och jobba....


Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0