Min mammas dag

Har vart över hos mamma idag. Jag och Nalle åkte till min mamma idag och suprizade henne med present (choklad), blommor och smarrigt fikabröd. Färgglada munkar och kladdkaka-ballerina.

Sedan blev vi tydligen bjudna på middag också, vilket jag inte alls hade räknat med. Mamma hade fixat i ordning grillat kött och korv tillsammans med potatisgratäng och grönsaker. Men gott var det i alla fall. Sen spelade jag, Nalle och bror det klassiska Monopol. Gud vad länge sen jag spelade det. Det är verkligen barndomsminnen. Bror och jag har suttit och nött spelet i flera år. Jag brukar alltid förlora men den här gången kom jag på andra plats. Weii.

Övningskörde hem därifrån sen. Gick fort och bra (=lite trafik!).
Både jag och Nalle överlevde.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0