Shoppat turqoiset

Hela veckan har jag längtat efter att få shoppa och slänga bort pengar på onödiga klädesplagg och skor. Jag har ju redan allt jag behöver men skulle gärna vilja förnya min garderob lite. Så idag var det dags.

                               Idag har jag shoppat! Shoppat turqoiset!

Dagens shopping består av t-shirts, tunika, skor, bikini och fundation.
Strålande matchande. Jag är redo för sommaren. Get me sun.

Skriv tillbaka
Postat av: Sofie

Är det den där bikinin man har sett på tunnelbanereklamen? Snygg är den iaf. Ja allt som du köpte var snyggt faktiskt. Sommrigt

2011-05-25 @ 00:47:03
Postat av: Emelie

Snygga kläder bruden

2011-05-25 @ 12:27:14
URL: http://Emsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0