Suck för SL

                         Fy f*n för SL idag. De gör det inte lätt för sig.                 

När jag skulle åka till jobbet imorse och det var varmt och jag hade stressat till bussen och har åkt ett par minuter blir bussen så himla överhettat att den stannar och kan inte åka en meter till. Kul... suck.
Jag kliver av, väntar och tar nästa buss.                                                          

Tunnelbanan till Gullmars sen stannade en stund på bron, så då fick jag sitta ner och vänta ännu mer.
Näst sista bussen kom också försent så idag är jag inte så glad på SL. Bye

Skriv tillbaka
Postat av: Nalle

Låter som när jag åker... Sl är alltid dåliga! Och dyrare ska skiten bli...

2011-05-20 @ 20:40:39
Postat av: Louise

Jo jag läste det. 100 kr dyrare. Jävla skit....

2011-05-20 @ 21:00:31
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0