Svävande DNA-partikel i rymden?

Det känns som att jorden INTE har gått under än. Drömmer jag på något sätt eller hade gubben helt fel när han påstod att jorden skulle ha gått under lördagen den 21:a maj? Jag kanske svävar omkring i rymden som en liten
DNA-partikel eller så är gubben helt störd i huvudet?
Hur kan man äns påstå det? Att jorden kommer gå under?
Spärra in gubben på livstid för f*n. 


                                        

 Jorden gick inte under

Profet förutspådde att domedagen skulle inträffade under lördagen Jorden gick inte under – men domedagsprofeten gick under jorden.


Annars mår jag bra nu. Jag lever och har hällt i mig en flaska vitt, käkat grillat älgkött, busat med en hund och umgåts med Nalles syster plus sambo. En väldigt trevlig kväll helt enkelt.

Nu är jag hemma, trött och borde verkligen gå och lägga mig. Måste först läsa ett mail bara.
Sov så gott och hoppas att du lever än. Natti

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0