Valborg

Vilken Valborg det blev då.

Först drog jag iväg till Tyresö och träffade Kicki, Milla och Nattis med hennes 6 veckor gammal son. Åh så liten och söt han var. Lille plutt.
Vi fikade lite och sen drog jag vidare hem till Lina.

Där var redan Nalle, Hugo och Micke. Bror min var på väg och skulle komma senare. Det blev fördrink och sen satte vi igång med trerättersmiddagen.
Förrätt - Toastskagen.
Varmrätt - Grillat kött, korv, ost och svamp med potatisgratäng.
Efterrätt - Bär och vit chokladsås in i ugnen och glass.

Vi gick ner till brasan en stund. Kollade när den tändes, tog lite lotter och hälsade på gamla vänner. Det är så stort och bra där nere vid Fornudden (dit vi gick och brasan låg) så nästan alla från hela Tyresö åker dit för att roa sig.
Vi drog hem sen till Lina och drack lite cider och spelade TP (junior). Jag och Lina vann! Woho. Fast det kan ha med att göra att killarna var för ofokuserade och påverkade av något annat.

Det blev sent och jag och Nalle åkte hem och somnade på soffan framför tv:n.
Jag hade en trevligt och rolig dag med goda vänner och god mat. Varför gör man det här så sällan för? Hade du själv skoj på Valborg?

Skriv tillbaka
Postat av: Emelie

Ser trevligt ut.



Jag och några kompisar drog in till Humlegården och satt där hela dan. O på kvällen drog vi ut på krogen. Skitkul.

2011-05-02 @ 12:19:18
URL: http://Emsi
Postat av: Louise

Nice. Låter skoj

2011-05-30 @ 19:39:11
URL: http://turqoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0