Konstig nervös dröm

Ikväll har jag poledanceuppvisning som jag har gått och längtat efter. Men inatt drömde jag att jag missade den.

Jag drömde att efter mitt jobb åkte jag och Nalle till en vän till honom som bodde i min föredetta bästa kompis villa. Vi satt på övervåningen vid ett litet bord och typ fikade och var sociala. Nalle och han pratade mest. Tiden bara flög iväg och vi hade tittat på Nalles klocka hela tiden, som vi trodde gick rätt. Efter ett par timmar råkade jag se på min klocka och upptäckte att den gick rätt och var alldeles för mycket. Jag hade missat min dansuppvisning! Kicki hade inte messat och påminnt mig heller och min mamma var där och skulle titta på. Jag mådde jättedåligt och var ledsen.

Till slut, efter mycket skuldkänslor, vaknade jag upp på rygg (jag gillar inte att ligga på rygg), svettig och var fortfarande ledsen. Hade jag missat min egen dansuppvisning?
Det tog en stund innan jag fattade att det bara var en dröm. Pjuh.

Nu är jag taggad med supernervös inför kvällen uppträdande.

Skriv tillbaka
Postat av: David

Hjulet snurrar men hamstern är död för dig eller?

2011-05-25 @ 21:51:28
Postat av: Louise

Ne inte direkt. Inte alls.

2011-05-26 @ 17:59:41
URL: http://turqoise.blogg.se/
Postat av: Emelie

Även hjulet har stannat också. ;P

2011-05-27 @ 15:32:26
URL: http://Emsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0