Måste man gå runt halva jordklotet för att få lite mat?

Efter fjärde försöket fick vi äntligen mat idag.

Jag och Nalle tänkte äta på Sjökrogen runt hörnet idag så vi gick dit efter att jag hade övningskört och handlat mat. Men matstället var stängt när vi kom dit.
Då fortsatte vi gå mot Sickla centrum, 20 minuter bort, till ett annat matställe. Det var ju självklart också stängt. 

Jag var aphungrig. Min mage kurrade och jag kände hur orken tog slut. Jaha, då gick vi till närmsta hamburgareställe. Det var också stängt. Men va f*n då. Suck.



Då gick vi bittra tillbaka halvvägs hem till Kinakrogen där vi äntligen fick lite mat i magen. God och mycket mat fick vi. Mumsfilibaba.

Skriv tillbaka
Postat av: David

Stackare. Livet är hårt

2011-05-30 @ 19:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0