Ångesten är bort

Done. Fixat och klart. Finito. Ångesten är borta.

Imorgon ska jag gå på bröllopsfest med Nalle och jag hade verkligen ingen snygg cocktail klänning att ha på mig. Panik! Ångest! Har typ inga klänningar alls och har jag det så är de svarta. Men så idag så har jag köpt en snygg lila klänning. Visserligen ganska mörk, men snygg och kostade bara 200 kr.

Annars kunde jag ha valt en svart klänning eller ett snyggt linne med en kort vit kjol. Men nej. Den nya klänningen blir mycket mycket bättre.

Sedan köpte jag även bröllopspresenten till brudparet. Så nu känner jag mig (fattig) nöjd och stolt. Festen kan börja. Jag har ingen ångest längre.

Skriv tillbaka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0